Обявлението е обявено в РОП с импортен номер (729842)
Предмет на общестевната поръчка:
„Услуга по застраховка на движимо имущество –МПС, собственост на „Североизточно държавно предприятие“ ДП – гр. Шумен – Централно управление и териториални поделения за срок от 36 месеца, съгласно приложен списък, представляващ неразделна част от утвърдената документация за участие, като се включват следните видове застраховки: „Застраховка Гражданска отговорност (ГО) на автомобилиста“, „Застраховка злополука на места в МПС“ и „Застраховка Каско на МПС“.
Документи за участие: 1.
Съобщение до средствата за масово осведомяване, съгласно чл. 27, ал. 2 от ЗОП: 1.
Първо по ред: Постъпило искане и поставен въпрос от заинтересувано лице, на основание чл. 29, ал. 1 от ЗОП и изразено становище на възложителя: 1.
Решение за допълнение в документацията за участие, публикувано в РОП с импортен № 731671/26.04.2016 г., съгласно чл. 27а, ал. 3 от ЗОП: 1.
Обновена документация за участие с прибавени: допълнение и предоставено искане за допълнителна информация от заинтересувано лице: 1.
Второ по ред: Постъпило искане за допълнителна информация и отговори на поставени въпроси от заинтересувано лице, на основание чл. 29, ал. 1 от ЗОП и представени отговори на възложителя: 1.
Трето по ред: Постъпило искане за допълнителни разяснения и отговори на поставени въпроси от заинтересувано лице, на основание чл. 29, ал.1 от ЗОП и представени отговори на възложителя: 1
Четвърто по ред: Постъпило искане за допълнителни разяснения и отговори на поставени въпроси от заинтересувано лице, на основание чл. 29, ал.1 от ЗОП и представени отговори на възложителя: 1.
Съобщение за часа, датата и мястото за отваряне на плик № 3, съгласно чл. 69а, ал. 3, изречение първо от ЗОП (отм.): 1, 2.
Протокол № 2/16.06.2016 г.: 1.
Съобщение, съгласно протокол № 2/16.06.2016 г., за часа, датата и мястото за отваряне на плик № 3, съгласно чл. 69а, ал. 3, изречение първо от ЗОП (отм.): 1.
Документи от процес по отваряне на плик № 3- ценови предложения-протокол № 3: Протокол № 3: 1., Протокол № 4: 2.
Протокол № 5: 1.
Решение за класиране и определяне на изпълнител на обществената поръчка: 1.
Удължаване срока на валидност на офертите.
Решение за класиране и определяне на изпълнител на обществена поръчка
Решение за прекратяване на процедурата: публикувано на 18.01.2018г
Съобщение, относно приключил процес по обжалване: възложителят уведомява всички заинтересовани лица, че производството по оспорване на решение №12/18.07.2017 г. на Директора на СИДП ДП – Шумен за обявяване класиране на участниците и избор на изпълнител на обществената поръчка е прекратено с Определение №2114/15.02.2018 г.на ВАС: 1.