Обявлението е изпратено към Европейски вестник на 03.08.2017 г. и му е даден временен референтен номер 20170803-005676, съгласно получено съобщение от „Ted-tenders electronic“ на 03.08.2017 г. към ЦУ на СИДП ДП. Обявлението е в процес на публикуване в европейски вестник и след това в РОП в рамките на 5 работни дни. Обявлението е публикувано в РОП с импортен № (799080)
ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА РАМКОВО СПОРАЗУМЕНИЕ С ПРЕДМЕТ:
„Проектиране и строителство на горски пътища и транспортна техническа инфраструктура към тях за нуждите на „СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ” ДП ШУМЕН“
Постъпило запитване № 1 от 09.08.2017 година. Публикувано разяснение на 14.08.2017 г. : 1.
Постъпило запитване № 2 от 10.08.2017 година. Публикувано разяснение на 14.08.2017 г.: 1.
Постъпило запитване № 3 от 25.08.2017 година. Публикувано разяснение на 28.08.2017 г.: 1.
Поправка на техническа грешка, изпратено в РОП, с оглед на поправената техническа грешка: 1.
Информация за процедура по обжалване: СИДП ДП Шумен уведомява всички заинтересовани лица, че на 31.08.2017г по настоящата процедура пред КЗК са депозирани две жалби срещу Решението за откриване на процедурата , с които е поискано и налагане на временна мярка „спиране на процедурата“. Предвид това на основание чл.203, ал.3 от ЗОП, всички действия по процедурата се спират до : 1 Определение с което се отхвърля искането за налагане на временната мярка , или 2. Решение по жалбата , ако е наложена временна мярка.
Приложение – образец на информация до АОП
Съобщение за удължаване срока за получаване на оферти и определя на нови: крайна дата за приемане на оферти и дата за отваряне на офертите: СИДП ДП Шумен уведомява всички заинтересовани лица, че на основание чл.100, ал.11 от ЗОП във връзка с Определение №1089/21.09.2017г на КЗК по преписка № КЗК-834/2017 г. срока за получаване на оферти за участие в процедурата се удължава до 17,30 часа на 16.10.2017 г. включително. Отварянето на офертите ще се извърши на 17.10.2017 г. от 13,00 часа
Протокол № 1 от 17.10.2017 г /препис/ – 18.10.2017 г.
Информация за процедура по обжалване: СИДП ДП Шумен уведомява всички заинтересовани лица, че на 18.10.2017 г. по настоящата процедура пред КЗК e депозиранa жалбa срещу Решение № 17/06.10.2017 г. на директора на СИДП ДП Шумен за удължаване на срока за получаване на оферти, с която е поискано и налагане на временна мярка „спиране на процедурата“. Предвид това на основание чл. 203, ал. 3 от ЗОП, всички действия по процедурата се спират до : 1 Определение с което се отхвърля искането за налагане на временната мярка , или 2. Решение по жалбата , ако е наложена временна мярка.
Съобщение от 08.11.2017г – На основание влязло в сила Разпореждане № 357/01.11.2017г. на Комисията за защита на конкуренцията и разпоредбата на чл. 203 ал. 3 т.1 ЗОП, СИДП – Шумен, възобновява откритата процедурата за сключване на рамково споразумение с предмет: „Проектиране и строителство на горски пътища и транспортна техническа инфраструктура към тях за нуждите на „СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ” ДП ШУМЕН.
Съобщение от 09.11.2017г.-На основание разпоредбите на чл.57, ал.3 от ППЗОП, комисията назначена със Заповед №339/17.10.2017г, уведомява участниците в обявена обществена поръчка за определяне на изпълнител по реда на ЗОП с обект – строителство, и с предмет: ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА РАМКОВО СПОРАЗУМЕНИЕ ЗА СРОК ОТ 4 ГОДИНИ С ПРЕДМЕТ:„Проектиране и строителство на горски пътища и транспортна техническа инфраструктура към тях за нуждите на „СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ” ДП ШУМЕН, че определя следната дата на отваряне на ценовите оферти на допуснатите до този етап кандидати, а именно: 14.11.2017г от 11,00часа в заседателната зала на административната сграда на СИДП ДП Шумен- гр. Шумен, ул. Петра №1, ет.4
Протокол № 2 от 9.11.2017 г /препис/ – 16.11.2017 г.
Доклад от работата на комисията – 16.11.2017 г.
Решение № 20 /16.11.2017 г за определяне на изпълнител – 16.11.2017 г
Рамково споразумение №1 – 05.01.2018г.
Обявление за възложена поръчка Рамково за ГАП PDF – публикувано на 09.01.2018г
ДОГОВОР № 14 /25.01.2018г. – публикуван на 22.02.2018г.
Анекс към Договор №14/25.01.2018г. – публикуван на 23.10.2018г.
ДОГОВОР № 15 /25.01.2018г. – публикуван на 22.02.2018г.
Анекс към Договор №15/25.01.2018г. – публикуван на 23.10.2018г.
Анекс № 2 към Договор №15/25.01.2018г. – публикуван на 05.11.2018г.
Анекс № 3 към договор №15/25.01.2018г. – публикуван на 24.01.2019г.
ДОГОВОР № 16/25.01.2018 г. – публикуван на 22.02.2018г.
Анекс към Договор №16/25.01.2018г. – публикуван на 23.10.2018г.
Анекс № 2 към Договор №16/25.01.2018г. – публикуван на 05.11.2018г.
Анекс № 3 към договор №16/25.01.2018г. – публикуван на 24.01.2019г.
Обявление за възложена поръчка – резултати от процедурата за възлагане (I -во и II – ро тримесечие) – публикувано на 18.10.2018г.
ДОГОВОР № 70/ 18.09.2018г. – публикуван на 18.10.2018г.
ДОГОВОР № 71/ 18.09.2018г. – публикуван на 18.10.2018г.
ДОГОВОР № 72/ 18.09.2018г. – публикуван на 18.10.2018г.
ДОГОВОР № 73/ 18.09.2018г. – публикуван на 18.10.2018г.
ДОГОВОР № 75/ 21.09.2018г. – публикуван на 18.10.2018г.
ДОГОВОР № 76/ 21.09.2018г. – публикуван на 18.10.2018г.
ДОГОВОР № 77/ 21.09.2018г. – публикуван на 18.10.2018г.
Обявление за възложена поръчка – резултати от процедурата за възлагане (III – то тримесечие) – публикувано на 18.10.2018г.
Договор №55 от 22.07.2019 г. – публикуван на 16.10.2019 г.
Договор №63 от 01.10.2019 г. – публикуван на 16.10.2019 г.
Обявление за възложена поръчка – резултати от процедурата за възлагане (III – то тримесечие) – публикувано на 16.10.2019г.
Обявление за приключил Договор № 55/22.07.2019г. – Обявление – публикувано на 29.01.2020г.
Обявление за приключил Договор № 73/18.09.2018г. – Обявление – публикувано на 29.01.2020г.
Обявление за приключил Договор № 14/21.01.2018г. – Oбявление – публикувано на 30.01.2020г.
Обявление за приключил Договор № 15/21.01.2018г. – Oбявление– публикувано на 30.01.2020г.
Обявление за приключил Договор № 16/21.01.2018г. – Oбявление – публикувано на 30.01.2020г.
Обявление за приключил Договор № 70/18.09.2018г. – Oбявление – публикувано на 30.01.2020г.
Обявление за приключил Договор № 71/18.09.2018г. – Oбявление – публикувано на 30.01.2020г.
Обявление за приключил Договор № 75/21.09.2018г. – Oбявление – публикувано на 30.01.2020г.
Обявление за приключил Договор № 76/21.09.2018г. – Oбявление – публикувано на 30.01.2020г.
Обявление за приключил Договор № 77/21.09.2018г. – Oбявление – публикувано на 30.01.2020г.
Обявление за възложена поръчка – резултати от процедура за възлагане (IV – то тримесечие 2019г.) – публикувано на 08.04.2020г.
Обявление за приключил Договор № 63/01.10.2019г. – Обявление – публикувано на 09.04.2020г.
Обявление за възложена поръчка – резултати от процедура за възлагане (I – во тримесечие 2020г.) – публикувано на 10.04.2020г.
Договор № 32 /12.03.2020 г. – публикуван на 26.05.2020 г.
Обявление за приключил Договор № 72/18.09.2018г. – Обявление – публикувано на 16.07.2020г.
Обявление за приключил Договор № 32/12.03.2020г. – Обявление – публикувано на 17.11.2020г.
Договор № 82/18.11.2020г. – публикуван на 11.01.2021г.
Обявление за възложена поръчка – резултати от процедура за възлагане (4-то тримесечие 2020г.) – публикувано на 11.01.2021г.
ОБЯВЛЕИНЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО НА ГОРСКИ ПЪТИЩА/29.04.2022 г. – публикувано на 03.05.2022 г.
Обявление за приключване на договор – публикувано на 07.06.2023 г.
Анекс 1 – публикуван на 21.12.2023 г.
Обявление рамково – анекс – публикувано на 08.01.2024 г.