Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ЦУ на СИДП ДП-гр. Шумен и неговите ТП „ДГС/ДЛС“.
Предмет на обществената поръчка:
„Доставка на канцеларски материали, консумативи и рекламни материали за нуждите на ЦУ на СИДП ДП – гр. Шумен и неговите териториални поделения „ДЛС/ДГС, за срок от 36 месеца, считано от датата на сключване на договор за изпълнение, по две обособени позиции, както следва:
ПОЗИЦИЯ № 1: „Доставка на канцеларски материали извън списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания за нуждите на СИДП ДП – гр. Шумен;
ПОЗИЦИЯ № 2: „Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания за нуждите на СИДП ДП – гр. Шумен.“
Обявлението е публикувано в РОП с номер: 680264
Съобщение до средствата за масово осведомяване, съгласно чл. 27, ал. 2 от ЗОП: 1;
Документи от значение след отваряне на подадени оферти за участие: Протокол № 1 за позиция № 1 и за позиция № 2: 1;
Съобщение за дата, място и час за отваряне на пликове № 3 -Ценови предложения, за позиция № 1 и позиция № 2: 1;
Документи от значение от приключил процес по разглеждане на оферти за позиция № 1 и за позиция № 2: Протокол № 2: 1.
Решение за определяне на изпълнител на обществената поръчка за позиция № 1 и за позиция № 2: 1.
Информация до РОП за сключен договор:
Информация за връщане на гаранции за участие за позиция № 1 и за позиция № 2, съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП: 1; 2.
Текущи плащания по изпълнение на договор № 83/2015 г. за позиция № 2 за ЦУ на СИДП ДП-гр. Шумен: 1; 2.
Текущи плащания по изпълнение на договор № 84/2015 г. за позиция № 1 за ЦУ на СИДП ДП-гр. Шумен: 1; 2; 3; 4;
Обявление за приключване на Договор – Позиция №1; Позиция №2;